שירות שליחת מיילים היינו שירות לעסקים המאפשר שיווק ושמירה על קשר עם לקוחות. הגדלת המכירות, רתימת לקוחות חדשים וטיפוח נאמנות לקוחות.
באמצעות שירות שליחת מיילים יכולים עסקים לספר ולשתף על תחומי העיסוק שלהם, להעביר מסר עם תוכן ולהניע לפעולה.
בימים אלו של רשתות חברתיות ומנועי חיפוש מתקדמים, לקוחות מצפים לקשר יותר קרוב ומתמשך עם בית העסק. שירות שליחת מיילים מאפשר ליצור ערוץ חזק של קשר עם הלקוחות. ניתן להעביר תוכן ערכי ומתגמל לרשומות של העסק. ובאמצעות כך להגדיל את מחזור המכירות ולשפר את רמת שביעות הרצון של לקוחותיו.
שירות שליחת מיילים מאפשר לעסקים:
להגדיל הכנסות ולמקסם רווחים ולייצר מכירות המשך
למצב את העסק, לחזק את המותג וערכיו
להעביר מסר שיווקי ופרסומי
לשמר לקוחות קיימים ונאמנים ולגייס לקוחות חדשים
להבין ולהכיר את דרכי ההתנהגות הצרכנית של הצרכנים
תכונות בולטות של שירות שליחת מיילים:
קלות תפעול והקמה – תבניות גרפיותמוכנות– הפקת דיוורים מקצועיים בעזרת תבניות גרפיות מובנות או מיובאות על ידי הלקוח. עריכה קלה ופשוטה של התבניות והתאמתם לצרכי הלקוח.
ייחודי – עבירות גבוההבטכנולוגיית DKIM– הגעת הדיוורים ליעדם מבלי שיחסמו בסנני ספאם.
חשוב ביותר – דיוור מותאם גם לטלפון לנייד – זיהוי המכשיר המקבל את הדיוור והגשת דיוור בעיצוב מתאים למחשב, לטאבלט או לטלפון נייד (37% מהדיוורים נפתחים קודם כל בנייד).
כלי המלצות לשורות נושא – ממליץ על שורות נושא שמייצרות אחוזי פתיחה גבוהים לדיוור.
סיגמנטציה חכמה של רשימות התפוצה – ניתן להגדיר בצורה קלה רשימות תפוצה דינמיות על בסיס דיוור קודם (לדוגמא: לשלוח מייל רק לכאלה שלחצו על אחד הלינקים בדיוור הקודם).
בדיקת Spam עוד לפני השליחה -בדיקת תוכן הדיוור לבעיות Spam עוד לפני שליחת הדיוור
סדרות דיוורים – אפשרות שליחת סדרת דיוורים מתוכנתת מראש (מנגנון AutoResponder)
ממשק דוחות מפורטים – למעקב אחר ביצועי הקמפיין ושיפורו.
אפשרויות מתקדמות לשיתוף ברשתות חברתיות – כפתורי שיתוף אוטומטיים של הדיוור שלך ברשתות חברתיות להגדלת התפוצה כולל דוחות מתאימים על כמות השיתופים.