תכונות בלעדיות


צירוף קבצים להודעות סמס

יכולת לצרף תמונות ומסמכי PDF להודעת ה- SMS הכוללת את אחסון הקובץ על שרתי המערכת ומדידה של כמה נמענים צפו בתוכן.


אייקונים צבעוניים בהודעה

אפשרות לשלב אימוג'ים צבעוניים ואייקונים בתוכן ההודעה, מעניק להודעה מראה מרענן ומושך תוך הבלטת המסר הטקסטואלי שלה.


מנגנון אישור בקליק בודד

מאפשר לקבל אישור מהנמען בלחיצה בודדת שלו על קישור ייעודי אותו תשלבו בתוכן ההודעה שלכם. תכונה שימושית בפרט כאשר רוצים לאסוף אישורי הגעה לאירוע, אישור קריאת מידע, מיפוי מתעניינים במוצר או שירות ועוד.


קבלת תשובות באמצעות טופס

מנגנון מובנה המאפשר קבלה של תגובות מהנמענים באמצעות טופס ללא צורך בבניית דף נחיתה. הדבר מאפשר תקשורת דו כיוונית עם הנמענים בעוד שהתגובות שלהם נאגרות במערכת, מתועדות ונותרות נגישות בכל זמן.


אכיפת כללי משלוח לנמען

מאפשר להמנע בצורה אוטומטית משליחה של הודעה לנמען שכבר קיבל הודעת במספר הימים האחרונים לבחירתכם או לנמען שקיבל הודעה מסויימת בעבר. רלוונטי בפרט כאשר רוצים להמנע מהפצת יתר לנמען נתון או כאשר ההפצה אינה רלוונטית לכלל הנמענים ברשימת התפוצה.


ניווט ליעד

מאפשר לצרף קישור לניווט ישיר ליעד אליו ההודעה מפנה ובכך להקל על הנמענים בהגעה לבית העסק או למקום שיועד למפגש עמם.


מדידה מתקדמת ללינקים

מאפשרת למדוד לחיצות על קישורים שנכללים בהודעות ולבצע מעקבים לאחר השליחה באמצעות הדוחות המתקדמים. המדידה מתאפשרת בין היתר גם על קישורים חיצוניים למערכת אשר הומרו בעזרת מנגנון קיצור הקישורים במסך שליחת ההודעות.


תקן ISO 27001 לאבטחת מידע

מערכת InforUMobile בעלת תו תקן ISO 27001 לניהול מערכת אבטחת מידע. החברה רואה חשיבות עליונה בשמירה על המידע, בקרה של אבטחתו וניהולו התקין.


צירוף סקר

מאפשר להוסיף להודעה קישור לסקר שנבנה במערכת ולקבל מענה מיידי בנושאים בעלי חשיבות לעסק, לרבות שביעות רצון לקוח, מיפוי צרכים והכרת רצונות הקהל.


כלי לבניית דפי נחיתה מתקדמים

מאפשר לבנות דפי נחיתה מרהיבים במערכת בצורה קלה ונוחה, לצרף את הקישור שלהם לתוכן ההודעה ולהפנות את הקוראים אליהם לצורך הרחבה על המסר של ההודעה. לאחר שליחת ההודעה ניתן לראות בדוחות המערכת אתנתוני ההקלקה על הדף ולבצע פעולות המשך


ריבוי פרמטרים לתוכן מותאם אישית

מאפשר לשלב בהודעה פרטי מידע פרסונליים ללא הגבלה ובצורה זו להפוך את ההודעה לרלוונטית ביותר לקורא ולייעל את התקשורת איתו.


כלים להסרה מרשימת התפוצה

לבחירתכם - אפשרות לשלב בהודעה הסרה באמצעות SMS חוזר או באמצעות קישור, מעניק לשולח ההודעה גמישות להחליט על צורת ההסרה המועדפת לו בראי קהל היעד אליו ההודעה מכוונת.

שליטה על ההפצה ודוחות לאחר שליחה


שרשור הודעות עד 1000 תווים

שליחה של הודעות ארוכות עד 1,000 תווים. הודעה משורשרת תגיע לנמען כהודעה בודדת ולא מפוצלת ובכך תתאפשר לו קריאה רציפה של התוכן שנשלח אליו.


שליטה על תאריך ושעת המשלוח

מאפשר שליחה של הודעות בתאריך וזמן עתידי. במידה וחל שינוי ועולה הצורך לשנות את פרטי ההודעה המיועדת לשליחה בעתיד ניתן לעשות זאת בקלות בעזרת דוחות המערכת.


שליחה בתזמון מותאם אישית לכל נמען

המערכת מאפשרת לשלוח הודעה נתונה בתזמון ספציפי לכל נמען ונמען, וזאת בלחיצת כפתור פשוטה. מועד משלוח מותאם במדויק לנסיבות של הנמען מגביר את הרלוונטיות של ההודעה ואת האפקטיביות שלה בעקבות זאת.


החסרת קבוצות בעת ההפצה

מנגנון המאפשר להחסיר נמענים מההודעה על פי שיוכם לקבוצות אנשי קשר. חוסך עבודה ידנית של ארגון רשימות התפוצה לטובת הפצה נקודתית ומאפשר להמנע בקלות מהפצה לנמענים המשתייכים במקביל למספר קבוצות נתונות (למשל נמענים המשוייכים לקבוצת מתעניינים במוצר אך גם לקבוצת אלו שכבר רכשו אותו).


שליטה על קצב המשלוח

המערכת מאפשרת לפזר את קצב שליחת ההודעות על מנת לשלוט על השליחה באופן שיאפשר גם לתת מענה לפניות נכנסות בעקבותיה. ניתן להגדיר שההודעה תשלח בחלון זמן של X שעותהחל משעה מסויימת או שכמות מסויימת של הודעות תשלח בכל שעה החל מתחילת השליחה.


הגבלה של ימים ושעות שליחה

ניתן להגדיר ימים ושעות במערכת בהם לא תשלחנה הודעות. שימושי בפרט כאשר רוצים להמנע משליחת הודעות בשעות הלילה ובסופי שבוע.המנגנון הוא אוטומטי ולכן גם אם בשוגג יבוצע נסיון הפצה במוע אסור ההודעה תעצר ובמידה ותגדירו זאת תשלח בתום חלון הזמן האסור לשליחה.


שליחה ללא צורך במחשב

מאפשר לשלוח הודעות SMS לקבוצות מתוך הטלפון הנייד ללא צורך במחשב. מתאים במיוחד לעובדי שטח כגון קב"טים וסיירים ללא גישה רציפה למחשב.


דוחות עם סטטוס הגעת ההודעה

מגוון דוחות למעקב אחר שליחות, לרבות דוח חיווים על סטטוס הגעת ההודעה למכשיר של כל נמען, תיאור מפורט של סיבת אי ההגעה במקרה כזה, דוחות מרכזים, דוחות מפורטים ודוחות אוטומטיים לדרגים ניהוליים


מעקב פרטני אחר הקלקות

מנגנון מובנה של ספירת קליקים לטובת מעקב פרטני אחר הקלקות על קישורים בהודעה, מלווה בפירוט מלא בדוחות השליחה. אפקטיבי בפרט כאשר רוצים לבצע פעולות המשך על הנמענים שביצעו הקלקה או מנגד על אלו שלא הקליקו.


תיוג קמפיין

אפשרות לתייג (Label) כל שליחה על מנת לאתר את ההודעות הכלולות בה בקלות בדוחות, לצפות בנתוני השליחה של קמפיין מתמשך בצורה מרוכזת, לבצע חיפוש ולאתר הודעות בנושא מסויים ועוד.

ניהול מתקדם של רשימות תפוצה


יבוא אנשי קשר מאקסל

מאפשר לייבא נמענים למערכת בקלות באמצעות העתק-הדבק מאקסל או לטעון קובץ אקסל עם מכלול הנתונים, בהתאם להעדפות המשתמש.


ניהול היררכיה ארגונית

מאפשר לארגונים לנהל את החשבונות שלהם במערכת במגוון רמות היררכיות מהן נגזרות הרשאות ייעודיות לצפיה במידע, גישה לדוחות וביצוע פעולות ועוד.


ניהול רשימות תפוצה ללא מגבלה

ניתן להגדיר בחשבון מספר בלתי מוגבל של רשימות תפוצה, רגילות או דינאמיות, בכל גודל או היקף. את הרשימות ניתן לחלוק בין משתמשי הארגון בהתאם להרשאות, ניתן לייצא אותן, לבצע עליהן פילוחים ועוד מגוון פעולות ניהול בהתאם לצורך.


סינון אוטומטי של כפולים ושגויים

המערכת מסננת בצורה אוטומטית מספרים כפולים ושגויים בעת שליחת ההודעה על מנת להמנע משליחה מיותרת .

פתרונות למסחר ו- eCommerce


אוטומציות שיווקיות ותפעוליות

שליחת הודעות בצורה אוטומטית ועל פי תוואי תהליכי. יצירת מסעות לקוחות מבוססי טריגרים ואירועים שמתרחשים באתר הסחר, ביניהם גלישה באתר, נטישת עגלה, ביצוע קניה ועוד. הדרך הטובה ביותר להגיב לאינטראקציה עם הלקוח בזמן אמת תוך עידודו לרכישה באתר.


מנגנון להפצת קופונים ושוברי הטבה

מאפשר לנהל רשימות קופונים במערכת ולהפיץ אותם ב- SMS במטרה לעודד רכישה. בעזרת המנגנון ניתן להגדיר מגבלה של קופונים פר נמען, תוקף לקופונים ותוואי תהליך אל מול הנמען במידה והקצאת הקופונים מהרשימה מוצתה. דוחות המערכת מאפשרים לעקוב אחר חלוקת השוברים ולנטר ברמת השובר האם הוקצה, למי הוקצה ומתי.


אינטגרציות חכמות

InforUMobile ממומשקת למגוון רחב של פלטפורמות עסקיות מובילות ליצירת הלימה מושלמת בין תהליכים המנוהלים במערכות מידע חיצוניות לבין אלו המתבצעים בתוך המערכת. הסינכרון המובנה בין InforUMobile למערכות כגון Zapier, Magento, Priority, WooCommerce,Verifone, edea, קארדקום ואחרות מאפשר לסנכרן בין אופרציות ולמנף את התהליכים משני צידי המתרס


מיקוד קהל היעד

אפשרות לצבוע קהלים במערכת edea לניהול קופות וכמו כן לתשאל את המערכת ולסנכרן מידע של אנשי קשר בין InforUMobile ל- edea. בעזרת המנגנון המובנה הקיים בין שתי המערכות מתבצע תיאום בין השתיים ומתאפשרת הפצה חכמה של הודעות SMS בצוה ממוקדם לקהל ייעד מיועד.

ממשקים


ממשק אינטרנטי מתקדם

השימוש במערכת מתבצע בגלישה מכל מחשב ומכל דפדפן, ללא צורך בהתקנת תוכנה.


ממשק API עבור מתכנתים

מאפשר הפצה של הודעות מתוכנה צד ג' באמצעות קוד וללא מגע יד אדם. ממשק השליחה התכנותית מלווה בתיעוד מסודר הכולל דוגמאות קוד שמישות בשפות התכנות הנפוצות. לרשותכם עומדים ממשקי Http Post/Get, ממשקי Web Service ועוד.


הודעות SMS נכנסות SMS

קבלת הודעות SMS נכנסות מהנמענים ואגירת המידע במערכת. בכך מתאפשרת תקשורת דו כיוונית. יישומים נפוצים כוללים רישום למועדון לקוחות, קבלה של פניות צרכנים לשירות ומכירות, מענה על סקר ועוד. השירות כולל אספקה של מספרים וירטואלים לצורך הפעלתו.


ממשק Email2SMS

מאפשר להמיר דואר אלקטרוני להודעות SMS וע"י כך לחבר בין המערכת לבין תוכנות ניטור אשר יכולות לשלוח רק מיילים.

תשתיות וניסיון


חיבור ישיר לחברות הסלולר

אנו מחוברים בצורה ישירה לחברות הסלולר, ללא גורמים מתווכחים, מה שמגדיל לעין שיעור את קצב משלוח הההודעות והגעתן הבטוחה ליעד.


מבחני חדירה ואבטחת מידע

מערכת InforUMobile עוברת על בסיס קבוע מבחני חדירה. הללו מבוצעים על ידי גורמי חוץ, בלתי תלוים, המתמחים בביצוע מבדקי חוסן.


19 שנות ניסיון בתחום ה- SMS

אנו פועלים בתחום ה- SMS למעלה מ- 19 שנים. המומחיות שלנו והנסיון המצטבר שלנו בתחום עומדים לרשותכם ומתבטאים בטכנולוגיה בלתי מתפשרת, מוצר עשיר ביכולות וייעוץ ברמה הגבוהה ביותר.


מעל 5,000,000,000 הודעות SMS נשלחות בשנה

המערכת עומדת בנפחי שליחה גבוהים ביותר ושולחת למעלה מ- 5 מיליארד הודעות SMS מדי שנה עבור הלקוחות העסקיים שלה.

הדרכה ותמיכה


ייעוץ ללא תשלום

הלקוחות שלנו מתייעצים איתנו ויודעים שאנחנו כתובת עבורם. גם אתם מוזמנים לפנות אלינו, להתייעץ ולשאול. נשמח לסייע לכם לעמוד ביעדים העסקיים שלכם, לממש את הצרכים התפעוליים שלכם באמצעות SMS ולנצל בצורה מיטבית את יכולות המערכת למטרותיכם.


נוסחי SMS מומלצים

במערכת קיימים נוסחים מומלצים רבים להודעות SMS אפקטיביות. מומלץ להשתמש בהם תוך התאמות לצרכים שלכם.


חומרי הדרכה רבים

האתר שלנו משופע חומרי הדרכה עבורכם ולנוחיותכם. במרכז הידע שלנו תמצאו מדריכים, שאלות נפוצות, סרטוני הדרכה ועזרים מגוונים. בבלוג שלנו תמצאו מאמרים רלוונטים לעולם ה- SMS והקשר דיגיטלי עם הלקוחות.


מוקד תמיכה גדול ומיומן ללא תשלום

אנו מעמידים לרשותכם מחלקת הצלחת לקוחות שתשמח לתת לכם תמיכה מיומנת ומענה לשאלות בנושא תפעול המערכת. תוכלו לצור קשר עם צוות התומכים שלנו בטלפון, באימייל, בצ'אט ובפניות שירות מתוך המערכת .