InforUMobile יודעת כי מועדון הלקוחות הוא נכס אסטרטגי לעסק. ניתן להפיק תועלת עצומה מלקוחות חוזרים, ולכן כדאי לעודד לקוחות להצטרף למועדון. לצורך כך החברה מספקת מגוון של פתרונות להגדלת מועדון הלקוחות: שליחת הודעות למספר וירטואלי – ניתנת לצרכן האפשרות לשלוח הודעת SMS למספר וירטואלי כדי לקבל הטבה ולהצטרף למועדון הלקוחות של העסק. טופס רישום סלולרי/אינטרנטי למועדון הלקוחות – הצרכן ממלא טופס דרך האינטנרט או מכשירו הנייד ומצטרף אוטומטית למועדון הלקוחות. טופס דיגיטלי זה מחליף את הגלויות הידניות המצריכות טיפול וניהול מרובים. שימוש ב- QR Code – סריקתו מובילה את הצרכן לרישום למועדון הלקוחות.

אופציה נוספת לאפשר רישום יעיל ונוח למועדון הלקוחות, בתוך נקודת המכירה, היא על ידי הצבת אייפד בחנות ובו טופס רישום אינטרנטי.

לרוב האייפד מוצב בקרבת הקופות על מנת לאפשר ללקוחות להירשם בזמן שהם ממתינים בתור. כך נמנעים מלעכב אותם כשהם מגיעים לקופה וניתן להחשיב אותם כחברי מועדון כבר בעת החשבון הראשון.

הטופס יכלול שדות רישום לפי דרישות הלקוח, יעוצב על פי הקו העיצובי שהלקוח יבחר ויהיה מחובר למערכת ממוחשבת ממנה ניתן לדלות את כל נותני הרישום ולדוור את הלקוחות מרגע הצטרפותם.