שליחת הודעה מהמחשב

באמצעות המערכת ניתן לבצע שליחת הודעה מהמחשב בקלות ובאופן יעיל ביותר.
כדי להבין את היתרונות של שליחת הודעות מהמחשב ולא מהנייד עצמו, הכנו עבורכם סקירת ההבדלים העיקריים:

מהירות וחסכון ניכר בזמן
שליחת הודעה דרך הטלפון הנייד היא פעולה שאינה ידידותית וגם אינה אפשרית בכמויות גדולות. שליחה מהמחשב לעומת זאת היינה פעולה פשוטה ביותר, וזאת מכיוון שרשימות אנשי הקשר נשמרות בצורה מסודרת במערכת וכל שנותר לעשות הוא להקליד את תוכן ההודעה וללחוץ על כפתור "שליחה".

מערכת דוחות – הכוללת אישורי הגעה לנמענים
יתרון נוסף הוא בכך שלאחר שליחת הודעות מהמחשב אפשר לצפות בדוחות לגבי אישור/אי אישור הגעה לנמענים. עובדה זו מאפשרת לדעת בקלות ובמהירות איזה מהמספרים ברשימת התפוצה שלך כבר אינם תקינים (למשל אם לקוח שלכם החליף מספר) וכך אתם יכולים לטייב את רשימות התפוצה ולהשלים מלקוחות את מספרי הטלפון התקינים.

שליטה על מספר השולח
שליחת הודעות מהמחשב מאפשרת לכם לשלוט על מספר השולח (מספר הטלפון אותו יראה הנמען שמקבל את הודעת הסמס). אפשרי גם להכניס את מספר העסק, או כל מספר אחר שמזוהה אתכם. לעומת זאת, בשליחה דרך הנייד עצמו, תמיד ההודעות יצאו ממספר הטלפון הסלולרי שלכם.

הודעות פרסונליות – מותאמות אישית
תוכנת שליחת הודעות מהמחשב מאפשרת לשלוח לנמענים הודעות פרסונליות עם שם הנמען (או כל פרסונליזציה אחרת). למשל: מיכל, מחר תתקיים מכירה מיוחדת של אביזרי אופנה  ברשת בסט אופנה. הנחות גדולות. את מוזמנת להגיע ולהנות מההטבות". כל נמען יקבל את ההודעה הזו עם שמו. דרך הנייד לא ניתן לשלוח הודעות בסוג זה.

אלו הן רק חלק מהסיבות שהופכות את משלוח ההודעה מהמחשב לנכונות יותר עבור עסק שרוצה לבצע בצורה מקצועית את תהליכי השיווק והתפעול שלו אל מול הלקוחות.

לצפייה בסרט בערוץ היוטיוב שלנו (וסרטים נוספים בנושא) – לחצו כאן
הערוץ מכיל סרטי הסבר רבים, אשר יאפשרו למתחילים לקבל תמונת מצב רחבה יותר של התחום ולמתקדמים – לבצע פעולות מתקדמות יותר. פעולות אלו יעלו את רמת התפעול והשיווק של העסק, יאפשרו לו להדק את הקשר עם לקוחותיו ולהגיע ללקוחות חדשים.

 

 

הדגמת שליחת הודעות מהמחשב באמצעות מערכת מבית InforUMobile: