קורס שימוש בסמס לעסקים

קורס שימוש בסמס לעסקים
הקורס המקיף ביותר לשיווק באמצעות סמס לעסקים. הקורס מלמד כיצד לייצר תוצאות עסקיות טובות יותר באמצעות שימוש בשיווק באמצעות SMS. כל התוכן בחינם - וזמין באופן מיידי לשימושכם.- התחילו עכשיו.
נוסחי הודעות מומלצים
שיעור זה יעסוק במרכיב חשוב ביותר: נוסחי ההודעות בקמפיין הסמס. אחוזי הפתיחה והתגובה לקמפיין יכולים להיות מושפעים מנוסחי ההודעה שנשלחת בקמפיין ולכן חשוב מאוד להכיר מרכיב זה.
חשיבות תזמון ההודעות
הצלחתו של קמפיין סמס לעסקים יכולה להקבע גם מהזמן בו אתם שולחים את ההודעות ללקוחות. בשיעור זה נראה את המרכיבים השונים הקשורים בתזמון משלוחי הודעות הסמס.
פשטות התפעול של מערכת שליחת הודעות סמס
ישנם בעלי עסקים שחוששים מתהליך משלוח הודעות הסמס - בשיעור זה תוכלו ללמוד עד כמה פשוט התהליך. ותראו שאין צורך להבין במחשבים או במערכות טכנולוגיות. התהליך פשוט, מהיר וקל לביצוע.
מנגנון טפטוף הודעות
חשוב להכיר את המנגנון של טפטוף ההודעות. ובמקרים מסוימים יש להשתמש בו. למשל כאשר מבצעים קמפיין לכלל הלקוחות של החברה ורוצים להימנע ממבול של טלפונים שיכול לייצר עומס במרכזיה.
הנעה לפעולה
הנעה לפעולה הייה מרכיב מהותי בתוך תוכן הודעת הסמס שאתם שולחים ללקוחות שלכם. שילוב של תוכן איכותי יכול להשפיע על איכות ותוצאות הקמפיין כולו. כנסו לצפייה בסרט זה.
מדדו תוצאות
חשוב מאוד למדוד את תוצאות קמפיין הסמס שלכם. יש לדעת מהן מטרות הקמפיין ולבצע את המדידה לפי המטרות שהוגדרו מראש.
פרסנליזציה
הוספת פרסנליזציה בקמפיין סמס הוא מרכיב שמייצר תוצאות טובות יותר, ועשוי להביא תשואה גבוה יותר עבורכם בכל קמפיין.
הזדהות בקמפיין סמס
הזדהות ושימוש נכון בשולח ההודעה, יכולה להיות מרכיב מייצר אמינות בכל קמפיין סמס - חשוב להקפיד להשתמש בו.
מתי לשלוח את ההודעות הסמס
בעלי עסקים אבים שואלים - מתי הוא הזמן הנכון לשלוח את ההודעות בקמפיין הסמס. שעור זה עונה על השאלות הללו ומציג מקרים שונים הקשורים לתזמון השליחה.
תנו ערך ללקוח
חשבו איזה ערך אתם נותנים ללקוח באמצעות ההודעה. צורת חשיבה כזו תעלה את אחוזי ההיענות לקמפיין הסמס שלכם. כנסו עכשיו לצפייה מידית.
המנעו מספאם
הימנעות מספאם היינה כלל אצבע שתמיד חשוב להקפיד עליו. בסרט זה תוכלו לראות את השיטות הנכונות להיצמד לכלל אצבע זה.
צירוף לינקים להודעת סמס
צירוף לינקים להודעת סמס, היא שיטה שמרחיבה את תכולת קמפיין הסמס שלכם. סרט זה מסביר בפשטות ים את השיטה הנכונה כיצד לבצע את התהליך.
בדיקה לפני המשלוח
ישנה חשיבות רבה לבדיקת ההודעה לפני ביצוע קמפיין הסמס. סרט זה מסביר את השיטות לביצוע הבדיקה. הנושא חשוב ביותר - כנסו לצפייה.
שלבו תוכן
שילוב של תוכן בהודעות הסמס של הקמפיין שאתם שולחים ללקוחות, יכול להיות מרכיב אשר יעלה את הערך שלכם כחברה בפני הלקוחות ויכול גם להגביר מכירות.
קשרי לקוחות
סמס זו מדיה מצוינת ליצירה שמירה וחיזוק הקשר עם הלקוחות שלכם. סרט זה מדגים ומתאר שיטות שונות לביצוע מרכיב זה.
שעור בונוס - דפי נחיתה סלולריים בקמפיין סמס
שילוב של דפי נחיתה יכול לייצר לכם קמפיין סמס מוצלח. צפו בשיטות והדגמות כיצד לבנות ולשלב דפי נחיתה בקלות באמצעות ממשק פשוט לתפעול InforUMobile.
1/1