תקופת הבחירות היא חלון ההזדמנות שלך.
המלחמה על תשומת לב הבוחר היא האתגר שלך.
אתה רוצה להגיע ולהשפיע על כולם, במינימום של מאמץ ובמקסימום תועלת.

איך תשיג תוצאות? מה יעזור לך לצלוח את קו הסיום? שיווק סלולרי!

שיווק סלולרי נותן לך כלים לתקשר עם קהל היעד שלך, להגיע ישירות ואישית לבוחר ולתעל אותו למקום שבו אתה רוצה אותו.  הטלפון הנייד נמצא בכיס של כל אדם בעל זכות בחירה בישראל.
דרך הטלפון הנייד אפשר להשפיע על אנשים כפי שמעולם לא היה ניתן.
אם תשכיל לנצל את היתרון הזה, ותנהל שיח עם הקהל שלך בסלולר, תשיג תוצאות.

להלן מספר דוגמאות לשימושים שאתה יכול לעשות בשיווק סלולרי למען קידומך בבחירות הקרבות:

דיוור של SMS

SMS הוא אמצעי שיווק ותפעול יעיל ביותר. הוא זול, פשוט, מוכר וזמין לכל הטלפונים.
הידעת? למעלה מ- 90% מהודעות ה SMS נקראות בתוך 3 דקות מרגע הגעתן לנמען!
אף מדיה אחרת לא משתווה לביצועים האלה. אז מה אתה יכול לעשות בעזרת SMS?

  • להפיץ אינפורמציה ברבים
  • ליידע על פעילויות תמיכה
  • לתזכר את קהל היעד
  • לשמר את הקשר להבטחת תמיכה רציפה
  • לתפעל פעילויות
  • להניע אנשים לקלפי ביום הבחירות

דיוור של SMS גרפי

ה- SMS הוא כלי חזק מאד, אבל צריך לזכור שיש בו רק טקסט.  כיצד איך אפשר לשדרג אותו משמעותית? להוסיף לו טעם וריח? על ידי הוספת מסר ויזואלי, גרפי, שילכוד את תשומת לב הנמען וידרבן אותו עוד יותר.

איך זה עובד? שולחים הודעת SMS רגילה ובתוכה משלבים לינק. בוחר המקבל את ההודעה לוחץ על הלינק ומופנה מידית לדף פרסום סלולרי דרכו הוא סופג את המסר שלך ומונע לפעולה:

  • לצלצל למטה
  • למלא פרטים
  • להתפקד
  • להירשם לרשימת הדיוור שלך
  • לאשר הגעה לאירוע שאתה מארגן
  • לנווט ליעד בו מתרחש האירוע
  • לעשות לייק לדף הפייסבוק שלך

תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים…

עם SMS גרפי תהנה מהמידיות של SMS ובאותה העת תשיג אפקט חזק יותר, תמתג את עצמך ותפיק יותר תועלת מהבוחר!

דיוור של מסרון וידאו ב- SMS

סרטוני וידאו הם אמצעי רב עוצמה להעברת מסר קולע. האפקטיביות של מסר המועבר בסרטון, גם אם קצרצר, גבוהה מאד ומגייסת את הצופה. ניתן כיום בפשטות להסריט וידאו (בעזרת כל טלפון) ולהפיץ אותו במסגרת דף פרסום סלולרי. את הדף שולחים כלינק בהודעתSMS . אנשים אוהבים לצפות בסרטונים מהנייד ואתה יכול לייצר כך מסר ייחודי:

  • להסביר מה המצע שלך
  • לקרוא לתמוך בך
  • לספר למה כדאי לבחור בך
  • להגיד מילה אישית
  • להציג עדות של בוחר תומך

על זמן אוויר בטלוויזיה היית משלם הון עתק.
עם סרטון המופץ סלולרית אתה יכול להשיג את מלוא התועלת בעלויות זניחות.

אין הגיון לא לנצל את הכלי האדיר הזה!

אתר סלולרי

ל-70% מהישראלים יש סמארטפון- טלפון חכם עם גישה נוחה לאינטרנט הסלולרי.
87% מבעלי הסמארטפונים גולשים לאתרים בעזרת הנייד שלהם על בסיס קבוע.
הם מחפשים מידע, רוצים להתעדכן, ואוהבים לבצע פעולות יומיומיות.

בין היתר, בתקופת הבחירות הם יחפשו גם אותך בנייד שלהם. נסה לרגע לגלוש לאתר שלך מטלפון נייד.  דמיין את עצמך בנעליים של הגולש. בוחר פוטנציאלי שרוצה לקרוא עליך. מה הוא רואה? מבין המסרים שייעדת לו באתר איזה מהם הוא מצליח לספוג?  בהינתן חוויית הגלישה מהנייד, באיזו סבירות אתה מעריך שהאתר שלך עושה עבודה  שיווקית והסברתית טובה? על סמך הגלישה מהנייד, מה הסיכוי שתשכנע אותו להצביע לך?

כמו שבוודאי חשת, גלישה מטלפון נייד שונה בתכלית מגלישה במחשב נייח. זו הסיבה, שאתה, יום יום, מאבד בוחרים. 20% מהבוחרים הפוטנציאלים גולשים לאתר שלך מהנייד שלהם ונוטשים אותך.
הם דופקים לך על הדלת ועושים אחורה פנה כי לא היית שם כדי לקבל אותם.

מה הפתרון? אתר מותאם לגלישה מהסלולר!
אתר סלולרי מקנה לך את היתרונות הבאים:

  • מניעת איבוד בוחרים – שיח יעיל עם כלל הגולשים
  • נראות – התאמה לצפייה במסך קטן
  • ניווט פושט – תפריט ברור, כפתורים לחיצים באצבע
  • חשיפה – עידוד גלישה ממושכת והקלקה על קישורים
  • מיקוד– הצגת האינפורמציה החיונית בצורה ממוקדת
  • הנעה לפעולה – הכוונת הגולש בצורה שמשיגה ממנו את הפעולה הרצויה – התפקדות, התנדבות, יצירת קשר, השארת פרטים, הגעה לאירועים ופעילויות, לייק לפייסבוק ועוד.

אתר סלולרי הופך אותך מבלתי נראה לשחקן חשוב בזירה.

התעלמות מלמעלה מיותר מ- 20% מהאוכלוסייה שצורכת את המידע דרך הטלפון הנייד שלה היא טעות טקטית קשה שניתן להימנע ממנה.

התאמת האתר הנתון שלך לגלישה סלולרית היא תהליך פשוט וישים בטווח זמן מיידי. האתר הראשי שלך לא יושפע בשום צורה ממנו. מרגע שיש לך אתר סלולרי זיהוי הגולשים שמגיעים לאתר שלך מהנייד יעשה אוטומטית והם יופנו בצורה שקופה לאתר הסלולרי הייעודי שלך. מי שגולש מהמחשב ימשיך ליהנות מהאתר הרגיל שלך. כך תוכל לתקשר בצורה אופטימלית על כל גולש ובמקום לאבד בוחרים תגייס אותם לצדך.

אם כן אין למה לחכות. חבל על כל בוחר, חבל על כל דקה!

 

שימוש ב- QR Code

קוד קיו אר הנו ברקוד דו ממדי שנועד לסריקה בטלפון הנייד. זהו אמצעי לחשוף מאסות של אנשים למסר השיווקי שלך. אדם נתקל בקוד, סורק אותו ועל גבי מסך הטלפון שלו עולה דף גלישה סלולרי עשיר במידע ומניע לפעולה (עם מסר כתוב, סרטון, טופס השארת פרטים, כפתור צלצול מהיר, כפתור לייק בפייסבוק וכו').

את הקוד מקובל לכלול בחומרים מודפסים המופצים ברבים –  ברושורים, פלאיירים, חולצות, מדבקות, שלטי חוצות, כרטיסי ביקור, ניירת וכו'. ברגע שהקוד מודפס ומופץ כל מי שנתקל בו הוא בעל גישה למסר שמאחוריו.

ניתן למשל:

  • לייצר בעזרתו אינטראקציה עם ערך, שתביא את הסורק לפעולה שאתה מיעד לו
  • לגייס אנשים שאינם עדיין חברים במעגל התומכים שלך
  • לאסוף פרטי קשר של תומכים חדשים ולהמשיך להיות איתם בקשר לאחר מכן
  • לעודד אנשים לעשות לייק לדף הפייסבוק שלך ובכך ליהנות מאפקט הוויראליות

פוטנציאל החשיפה כאן הוא עצום…!

סקרים סלולריים

הנעלם הגדול ביותר עבורך כיום היא כוונתם של הבוחרים –  מי וכמה יצביעו לך? תשמח לשמוע שניתן לגשר על פער המידע הזה בעזרת סקרים סלולריים.

מה זה אומר וכיצד זה עובד?

  • הבוחר הפוטנציאלי מקבל ממך הודעת SMS ובה לינק לגלישה
  • הוא מקליק על הלינק ומגיע לדף סקר בו מוצגות לו מספר שאלות
  • הוא עונה על השאלות בבחירה מתפריט או בהקלדת טקסט חופשי
  • בלחיצה אחת הוא משגר לך את התשובות שלו
  • המידע נצבר לך במערכת ממוחשבת
  • אתה יכול לגשת אליה בכל עת, לשלוף, לעשות חיתוכים ולנהל את הנתונים
  • אתה עושה שימוש חכם במידע שעומד לרשותך

התהליך נעשה לנוחיות הבוחר מהנייד האישי שלו בתוך זמן תגובה מיידי. 
אתה נהנה מפשטות סיקור תפעולית שלא הכרת. 

כעת המידע אצלך ביד. אתה בשליטה!

דיוור של ניוזלטר אלקטרוני

דיוור אלקטרוני הוא כלי מצוין לייצר מערכת יחסים מתמשכת עם קהל המטרה. בעזרת דיוור של ניוזלטר על בסיס קבוע ניתן לספק אינפורמציה לבוחר, לעדכן, להזמין לפעילויות ואירועים, לייצר עניין ולתחזק את הקשר עם הבוחר.

אנשים כיום קוראים אימיילים בנייד שלהם בכל מקום, בכל מצב ובכל שעה. מכאן שדיוור ניוזלטר הוא מאד אפקטיבי. בד בבד מחקרים מראים ש-  34% מהמיילים נקראים בנייד לפני שהם נקראים במחשב נייח. איך אם כן אתה יכול להבטיח שאתה מנצל את מלוא הפוטנציאל של הכלי?

הקפד לדוור את הניוזלטר שלך בעזרת מערכת התומכת בדוורים ידידותיים לנייד.
שלחת דיוור ש 70% מהקוראים לא רואים בטלפון שלהם? כאילו לא שלחת! דיוור בעזרת מערכת InfoMail מבית InforUMobile יבטיח לך שהדיוור שלך יקרא ולא ייפול בין הכיסאות.

פרסום במדיה הסלולרית

האינטרנט הסלולרי מציע הזדמנות ייחודית למי שמעוניין למשוך מאסה קריטית של מתעניינים. זו סביבה נקייה ודלה במסרים מתחרים בו בעת שהבוחר נמצא בה על בסיס קבוע וגובר. המשמעות היא שאפשר בעזרת פרסום באתרים ואפליקציות סלולריות להשיג הן נראות והן בולטות.

איך זה עובד בפועל?

  • באנר עם מסר פרסומי של המועמד/המפלגה מוצב
  • באתר סלולרי/ פורטל סלולרי/ אפליקציה.
  • גולש הנתקל בבאנר נמשך אליו ומקליק.
  • הקלקה מובילה לדף גלישה סלולרי מזמין ומניע לפעולה.
  • הגולש סופג את המסר ומקבל עידוד באמצעותו לפעול.

בדיוק כמו באינטרנט במחשב (הוובי), מודל התשלום באינטרנט הסלולרי הוא לא על החשיפה למסר שבבאנר אלא על ההקלקות בפועל. אתה נהנה מרבבות של זוגות עיניים שרואות את הבאנר, יש לכך אפקט. כמו כן אתה נהנה מהמוני גולשים שנכנסים לדף שלך ומובאים למקום שייעדת להם.

הפרסום באינטרנט הסלולרי הוא מדיד וקל לבקרה.  העלויות שלו נמוכות מאד בהשוואה לפרסום באינטרנט הוובי.

התוצאות מוכחות!

לסיכום

שיווק סלולרי מביא תוצאות. ניתן בעזרתו לגעת בכמות גדולה מאד של אנשים, הן תומכים קיימים והם תומכים פוטנציאלים. הכלים פשוטים ליישום והאפקט שלהם מיידי ובר השפעה מורגשת. עלות הפתרונות נמוכה מאד יחסית למדיות אחרות. במדד של עלות-תועלת, שיווק סלולרי עובד.

 שיווק סלולרי – הדרך שלך לבוחר, הדרך שלך להצלחה!