עיצוב ניוזלטר

עיצוב ניוזלטר בעל מראה מקצועי אשר מייצר תוצאות עסקיות טובות, יכול להיות פעולה מורכבת למי שאינו מורגל בכך.
ישנן 2 דרכים מרכזיות לבצע זאת:

1. בעזרת אנשי מקצוע שיפיקו אותו עבורכם
2. בעזרת מערכת ניוזלטרים מקצועית אשר מכילה תבניות מעוצבות מוכנות מראש

אם בוחרים לבצע את כל התהליך ללא מערכת מקצועית אזי נדרש לקבל שירות מאנשי מקצוע שונים כמו מעצב גרפי ומתכנת. שיטה זו תעלה לכם כסף ותדרוש התערבות חוזרת של אנשי המקצוע בכל שינוי שתבקשו לעשות בניוזלטר.
אולם הדרך הנכונה עבור מרבית העסקים היא לבחור בפלטפורמה מקצועית להקמה, עיצוב ניוזלטר ושליחתו ללקוחות.

לנוחיותכם ריכזנו כאן את השלבים החשובים בהקמת ניוזלטר בעזרת מערכת מקצועית:

(שלבים אלו באים כמובן לאחר שבחרתם במערכת הניוזלטר שלכם, והמאמר זה התהליך מודגם על המערכת שלנו ב InforUMobile).

1. בחירת תבניות לניוזלטר

  • הקפידו על בחירת תבנית שמתאימה לאופי הקהל שלכם. (מבחינת מראה, צבעוניות, מבנה ועומס הפריטים המוצגים)
  • נסו לשמור לאורך הזמן על אחידות במראה ובמבנה הניוזלטר
  • נסו לבחור תבנית שאינה מכילה יותר מ-5 מאמרי משנה בכל דיוור, ואף מומלץ לא להעמיס על הקורא יותר מ 3 מאמרי משנה


בשלב הראשון עליכם לבחור בין  3 אפשרויות:

  • בחירה מתבנית מעוצבת
  • הקמת תבנית משלכם מ"אפס"
  • יבוא תבנית

שיטת העבודה עליה אנו ממליצים היא בחירה באפשרות הראשונה  – "בחר תבנית מעוצבת".
בחירה זו תוביל אתכם ללובי התבניות המעוצבות מהן תוכלו לבחור את המתאימה ביותר עבורכם.
ראו צילום מסך של שלב זה:

 

 

2. בחירת תבנית מוכנה

בהנחה שפעלתם לפי ההמלצה שלנו ובחרתם באפשרות "בחירה מתבנית מעוצבת", תועברו לשלב הבא.
בשלב זה תציג לכם המערכת את התבניות המוכנות מראש לבחירה. 
מומלץ לבחור תבנית שהולמת ביותר לתחום העיסוק שלכם ולכמות המסרים שאתם מעוניינים להעביר בניוזלטר שלכם. (כזכור, אנו ממליצים להעביר 3-4 מסרי משנה בכל ניוזלטר).

תבניות ניוזלטר

 

3. ביצוע שינויים בתבנית שבחרתם:

לאחר שבחרתם תבנית מתאימה, חשוב שלא תבצעו בה שינויים מהותיים וגדולים מדי. נסו לשמור עד כמה שניתן על מבנה התבנית מבחינת מיקום התמונות, ומספר המאמרים המוצגים בה. (התבניות הרי נבנו לאחר הרבה ניסויים והמבנה שלהם אמור לייצר אחוזי היענות גבוהים ולכן אין טעם לבצע בהם הרבה שינויים).

תמונות – הקפידו להחליף את התמונות בתבנית לתמונות שקשורות לנושא הדיוור שלכם. השתמשו רק בתמונות אשר יש לכם זכויות שימוש בהן. חשוב מאוד שהתמונות יהיו באיכות גבוהה ככל האפשר.

שינוי הטקסט מתחת לתמונות: התבניות מכילות טקסט באזורים שמתחת לכל תמונה, החליפו טקסט זה בטקסט שיתאר בצורה תמציתית את נושא אותו מאמר בניוזלטר. הקפידו על טקסט קצר וממצה, הקפידו לבדוק מספר פעמים שאין לכם שגיאות כתיב. (מומלץ לשלוח לעמיתים בעבודה לבדיקה את הניוזלטר, לפני הוצאתו ללקוחות עצמם).
מומלץ לא "לחשוף" את כל תוכן המאמר בתמצית הטקסט, אלא לתת טעימה ולהשאיר את הקורא מסוקרן ובכך לגרום לו ללחוץ על כפתור ה"קרא עוד", פעולה אשר תעלה לכם את אחוזי ההקלקה.

כך נראה מסך העריכה של אחת מהתבניות במערכת.  שימו לב כמה קל להחליף את האלמנטים הנדרשים ולבצע עיצוב ניוזלטר תוך דקות. (המערכת כמובן מייצרת דיוורים שמותאמים לחוק הנגישות, כפי שניתן בצילום המסך משמאל למעלה).

עיצוב ניוזלטר

 

4. ביצוע שליחת ניסיון:

לאחר שסיימתם להקים את הניוזלטר, חשוב מאוד לבצע שליחת ניסיון לעצמכם ולעמיתים מהעבודה שלכם. זאת בכדי לוודא שאין בו טעויות כתיב, או תקלות אחרות.
פעולה זו פשוטה ביותר במערכת, כל שיש לעשות הוא למלא את המייל שלכם בתיבת המתאימה, (ראו צילום מסך באזור המוקף בצהוב בתמונה למטה), וללחוץ על כפתור "שלח לבדיקה".

לאחר מכן עליכם להכנס לתיבת הדואר שלכם, אליה שלחת את הניסיון, ולבחון את הדיוור. שימו לב לנראות הכללית שלו, לנושאי תחביר וכיתוב, ולכך שכל התמונות שלמות ונראות טוב.

כך נראה אזור שליחת הודעות הבדיקה במערכת.

 

המלצה: לאחר ששלחתם למייל שלכם לצורך הבדיקות, מומלץ לבצע בדיקה רחבה שתראה לכם כיצד יראה הניוזלטר בפלטפורמות המייל השונות.
ניתן לעשות זאת בזכות יכולת חזקה מאוד אשר מאפשרת לכם לבדוק כיצד בדיוק יראה הניוזלטר שלכם במבחר גדול פלטפורמות הנפוצות ולתקן עוד בטרם השליחה.
צפו בסרטון הדגמה

 

 

5. הוספת אלמנטים מתקדמים לניוזלטר:

ישנן מערכות המאפשרות להוסיף אלמנטים גרפיים מתקדמים לניוזלטר. בהחלט מומלץ לעשות שימש בחלק מהאלמנטים הללו, שכן הם יכולים להגדיל את אחוזי ההקלקה ולשפר את הביצועים של הדיוור.

הנה 2 פיצרים לדוגמה מתוך מערכת InforUMobile:

 

 

גלרית תמונות מתחלפות

הדרך הממתקדמת שמאפשרת לכם לתת למייל שלכם מראה ייחודי. השימוש בגלריית תמונות מאפשרת הוספת תמונות מתחלפות ובכך גם לנצל יותר טוב את שטח של המייל.
בצורה זו אתם יכולים לחשוף בפני הקרוא של הניוזלטר יותר צפו בסרטון הדגמה
 

מונה לאחור: 

תגדיל את כמות ההמרות ומכירות על ידי שימוש במונה לאחור המזכיר ללקוח שהמבצע או אירוע הולך להסתיים.
צפו בסרטון הדגמה

לסיכום: הפקת ניוזלטר מעוצב יכולה להיות פעולה פשוטה מאוד, מומלץ להשתמש במערכת מקצועיות לצורך הקמה ומשלוח.
אם תרצו להתחיל ולהקים עבור העסק שלכם ניוזלטר מעוצב – נשמח לעמוד לרשותכם.
תוכלו למלא את הטופס שבעמוד זה, או להתקשר אלינו ישירות: 03-9415550
בהצלחה.

 

  • לצפייה בתכונות מודול דיוור בדואר אלקטרוני בתוך מערכת InforUMobile – לחצו כאן
  • צפייה במאמר המתאר שיטות שיווק באמצעות דואר אלקטרוני – לחצו כאן
  • לצפייה בערוץ היוטיוב שלנו – לחצו כאן

הכנו עבורכם סרטון המתאר במפורט כיצד לבצע עיצוב ניוזלטר על הצד הטוב ביותר: